Cărţile de vizită şi flyerele publicitare – “vedetele” companiilor de tipografie şi publicitate

Cărţile de vizită şi flyerele publicitare – “vedetele” companiilor de tipografie şi publicitate

Poate cele mai apreciate produse şi servicii oferite de o companie de publicitate sunt flyerele publicitare şi cărţile de vizită. Deşi epoca digitală determina transferul materialelor publicitare în online, nimic nu se compară cu o carte de vizită în format fizic pe care clienţii sau prospecţii o pot purta în portofel şi pot apela la serviciile companiei sau persoanei juridice ori pot recomanda aceste servicii ori de câte ori li se oferă ocazia. Zebra Advertising îşi oferă serviciile publicitare de acest tip brandurilor care doresc să îşi facă cunoscută prezența pe piaţa concurenţială.

Importanța cărţilor de vizită pentru branduri

Unul din cele mai folosite instrumente de marketing sunt cărţile de vizită ce pot fi realizate pe carton sau plastic transparent sau semi-transparent. Cărţile de vizită reprezintă un instrument extraordinar pentru că o afacere să fie făcută cunoscută, reprezintă stilul de viaţă al unui business, de aceea pot fi simple, în relief, pe carton sau pe plastic, cu datele de contact şi logo sau chiar cu o imagine, mai extravagante sau mai puţin extravagante.

Există mai multe tipuri de cărţi de vizită pe care companiile de publicitate le pot realiza, pe carto gros, standard, speciale, cu colţuri drepte sau rotunjite, personalizate sau standard, transparente sau semitransparente. Cartea de vizită nu trebuie să fie neapărat deosebită pentru că lumea să zâmbească când o primeşte, ci să exprime datele de contact, numerele de telefon, adresele de e-mail şi fizice, fiind un instrument de marketing bun şi ieftin.

Importanta flyerelor şi a altor produse publicitare

Cele mai citite articole

Flyerele şi pliantele publicitare reprezintă elemente foarte importante în cadrul campaniilor de marketing offline, fiind cele mai accesibile instrumente prin care se pot informa oamenii despre noile produse lansate, despre servicii sau promoţii. Este foarte important ca flyerele să fie realizate în mod atractiv pentru a se diferenţia de cele pe care clienţii le aruncă la primul coş de gunoi pentru că nu le consideră interesante.

Flyerele pot fi împărţite de către angajaţii companiei în diferite locaţii special alese, la evenimente sau în căsuţele poştale ale potenţialilor clienţi, în timp ce cărţile de vizită trebuie mereu păstrate în portofel sau în posesia antreprenorului astfel încât să poată fi oferite cu prima ocazie ivită.

Importanta flyerelor publicitare şi a cărţilor de vizită în cadru unei companii, în campania de publicitate, precum şi în afară campaniilor de promovare este foarte mare. Aceste instrumente utile şi succesive pentru prezentare, promovare şi informare asupra serviciilor companiei sunt extrem de importante, scutind reprezentanţii acestora de timp pentru a prezenta informaţii necesare clienților pentru că prin prezentările verbale, oamenii pot să uite, însă ceea ce este tipărit rămâne în mintea şi în portofelul acestora.

Aceste instrumente de marketing sunt importante pentru că pot atrage clienţii şi potenţialii clienţi, pot impresiona şi pot fi oferite în mod eficient, atractiv, contribuind la mărirea vânzărilor.

Cele mai citite articole

digitalarena