Cum îţi organizezi mai bine biroul de acasă cu ajutorul bibliorafturilor?

Cum îţi organizezi mai bine biroul de acasă cu ajutorul bibliorafturilor?

Pentru că telemunca este o realitate din ce în ce mai pregnantă într-o societate atât de afectată de pandemia cu virusul COVID 19, din ce în ce mai multe persoane au avut de înfruntat nouă realitate: să muncească de la domiciliu, să înveţe de la domiciliu, să facă totul de acasă, chiar şi cumpărăturile.

Pentru a fi eficienţi în munca de acasă, oamenii au simţit nevoia să îşi organizeze biroul, chiar să îşi cumpere un nou birou, un nou laptop, o tabletă mai performantă, un biblioraft sau mai multe pentru a avea succes în ceea ce fac şi pentru a fi cu adevărat apreciaţi.

Cum înfrunţi temerea de a nu face faţă lucrului la domiciliu?

Telemunca se adresează în general persoanelor care aveau un job la birou sau care nu presupune “munca în prima linie”, cum ar fi medicii, poliţiştii, pompierii, oamenii meniţi să ajute şi să se deplaseze pe teren. Dintr-o dată, în contextul pandemiei, acest virus a determinat foarte multe companii să îşi închidă porţile fizice şi să îşi extindă activitatea în online.

Telemunca poate fi, însă, mai grea decât munca la birou, pentru că oamenii sunt mult mai distraşi, au alţi membrii ai familiei care depind de ei în apropiere şi astfel le este foarte greu să se organizeze în mod corespunzător, de aceea oboseala este mai mare şi se resimte mai rapid.

Telemunca este benefică pentru că:

·  oamenii au posibilitatea de a sta în confortul propriului domiciliu;

·  nu mai pierd timp pe drum, nu mai dau banii pe pachetul sau masă comandata la birou;

·  nu au cheltuieli în ceea ce priveşte combustibilul sau biletele de călătorie;

·  au un program mai lejer, pe care de multe ori şi-l pot organiza aşa cum consideră.

Dar, pe de altă parte, telemunca nu permite oamenilor să facă diferenţa între muncă şi timp liber, iar dacă nu se organizează în mod corespunzător, nu dau randament.

Sfaturi pentru o mai buna organizare a biroului şi a programului celor care lucrează de acasă

Persoanele care lucrează de acasă trebuie să ţină cont de următoarele sfaturi dacă doresc să lucreze mai eficient şi să dea un randament foarte bun:

·  dacă nu au un program, să îşi construiască un program de lucru eficient, astfel încât să nu fie distraşi din exterior şi nici să nu ia pauze mici şi dese. Respectarea programului de lucru ajută persoanele care muncesc de acasă să se organizeze mai bine;

·  să îşi planifice sarcinile pe durata unei zile, fără a se lăsa distraşi de lucruri neaşteptate;

·  să îşi limiteze distragerile din partea copiilor, animalelor de companie, persoanelor mai în vârstă;

·  să îşi creeze un spaţiu potrivit pentru muncă, să îşi organizeze biroul în mod eficient cu tot ceea ce le este necesar, inclusiv bibliorafturi, pentru a-şi păstra biroul ordonat şi pentru a-şi separa zona de lucru de spaţiile familiale.

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *