Mit vs. realitate despre optimizare SEO
Afacerile care sunt prezente pe internet fie sub forma unui magazin online, unui site informaţional sau al unui blog, cunosc importanța serviciilor de optimizare SEO.Din păcate, în jurul acestor servicii se nasc numeroase mituri, lucruri false, precum şi adevăruri necunoscute reprezentanţilor companiilor care au nevoie de un ajutor specializat în domeniu.
Ce reprezintă SEO?
Serviciile de optimizare SEO sunt un set de măsuri pentru a îmbunătăţi poziţia site-ului în rezultatele de căutare ale motorului pentru cuvintele-cheie relevante. Optimizarea şi promovarea SEO reprezintă o modalitate importantă de a ridica poziţiile site-ului în topul clasamentului făcut de motoarele de căutare. Concret, totul constă în promovarea SEO.
Mituri despre serviciile de optimizare SEO demontate de către specialişti
Serviciile de optimizare SEO sunt caracterizate de unele mituri, precum:
· SEO nu mai funcţionează în societatea modernă actuală
Acest mit este complet demontat de către specialişti pentru că SEO este o strategie importantă care aduce rezultate concrete pentru cei care ştiu să pună preţ pe această procedură. SEO este în continuare o strategie importantă pentru cei care ştiu că internetul este viitorul şi că promovarea oricărui site este o strategie importantă pentru a avea o cifră de afaceri cu multe zerouri.
· SEO nu mai funcționează pe baza cuvintelor cheie
Cuvintele cheie sunt încă necesare pentru cei care reprezintă o afacere care trebuie promovată în mediul online. Motoarele de căutare evoluează şi o dată cu ele şi strategiile de promovare, dar şi abordarea experţilor SEO. Este important ca specialiştii să acorde o atenţie mai mare conţinutului articolului, relevanței şi beneficiilor pentru cititor, iar cuvintele cheie inserate strategic sunt foarte importante, atâta timp cât nu sunt inserate în mod repetat, ci în limita bunului simţ.
· Dimensiunea ideală a textului are un anumit număr de cuvinte
Dimensiunea ideală a unui text nu trebuie să aibă un număr fix de cuvinte, fiind la fel de apreciate textele scurte, dar la obiect, dar şi textele lungi, care au ceva de spus, relevanța informaţiilor şi utilitatea lor este mai importantă decât mărimea textului.
· Scopul principal al promovării SEO este acela de a ajunge în topul motoarelor de căutare
Angajarea unui specialist SEO sau a unei firme SEO pentru promovarea site-ului web nu este limitată la o singură sarcina, aceea de a ajunge în topul motoarelor de căutare, ci este necesară pentru dezvoltarea site-ului, cum ar fi numărul de afişări pe pagină, conversii, dar şi creşterea traficului pe diferite expresii, iar lista poate continua.
· Nu mai este necesară optimizarea imaginilor
Un lucru total greşit, un mit spulberat de către specialişti pentru că în strategiile de optimizare SEO este importantă atât dimensiunea, cât şi calitatea imaginilor, care vor contribui la creşterea considerabilă a şanselor că imaginile să fie vizibile, o dată cu site-ul pe care sunt postate.
· SEO nu funcţionează pentru toate site-urile
Dacă potenţialii clienţi consideră că strategiile de optimizare SEO nu funcţionează anume pentru ei şi nu le oferă rezultate palpabile, acest lucru nu este adevărat, poate că nu au găsit compania potrivită în acest sens. SEO nu este o modalitate magică de a ridica un site în topul rezultatelor, ci un proces de lucru continuu şi regulat.