Totul despre serviciile SEO

Totul despre serviciile SEO

Astăzi, 55% dintre companii investesc în servicii profesionale de optimizare a motoarelor de căutare (SEO). Totuși, înainte ca o companie să ia în considerare gama de servicii SEO, este esențial ca aceasta să găsească răspunsurile la două întrebări? Ce sunt serviciile SEO? Ce ar trebui să includă serviciile SEO ale unei companii?

Definire servicii seo

Serviciile SEO sunt servicii oferite de obicei de o agenție SEO care ajută o companie sau o afacere să reușească în optimizarea motorului de căutare. Cu SEO, afacerea poate reuși să-și crească vizibilitatea în rezultatele căutării pe motoarele de căutare precum Google și Bing. Este vorba, așadar, despre concentrarea pe rezultatele căutării legate de compania deținută, de produsele și serviciile oferite.

Deoarece motoarele de căutare precum Google se bazează pe mai mult de 200 de factori pentru a determina clasarea sau poziția unui site web în rezultatele căutării, este nevoie de o cantitate semnificativă de expertiză pentru a reuși în domeniul SEO. De aceea, multe companii apelează la serviciile unui furnizor de servicii SEO.

Serviciile SEO oferite de agențiile SEO

În anii de la lansarea motoarelor de căutare precum Google și Ask Jeeves, algoritmii motoarelor de căutare au suferit numeroase actualizări și inovații. De aceea, multe companii SEO oferă servicii SEO specializate, ajutând companiile din industrii specifice (și competitive) să aibă succes. Dintre serviciile SEO oferite pot fi amintite:

–   SEO local;

–   SEO de comerț electronic;

–   SEO prin voce;

–   audituri SEO

Pentru multe companii, serviciile SEO tradiționale oferă tot ce acestea au nevoie pentru a reuși. Cu toate acestea, dacă este vorba despre un magazin local sau de comerț electronic, serviciile SEO locale și de comerț electronic oferă un avantaj competitiv care poate maximiza impactul strategiei SEO. În unele cazuri, serviciile SEO se vor concentra pe anumite domenii ale SEO, cum ar fi:

–   SEO on-page, care se concentrează pe optimizările legate de site-ul web, cum ar fi etichetele de titlu, conținut și multe altele;

–   SEO off-page, care se concentrează pe optimizări legate de prezența online, cum ar fi backlink-urile site-ului web;

–   SEO tehnic, care se concentrează pe optimizări legate de backend-ul site-ului web, cum ar fi viteza paginii, arhitectura site-ului și multe altele.

Deoarece SEO necesită SEO on-page, off-page și tehnic pentru a reuși, este neobișnuit ca companiile să investească în aceste servicii. Majoritatea vor opta pentru planuri SEO cu servicii complete, care includ SEO on-page, off-page și SEO tehnic, deoarece aceste planuri oferă o soluție all-in-one.

Printre serviciile esențiale SEO pe care ar trebui să le includă o companie se numără:

–   auditul SEO cu ajutorul căruia furnizorul SEO analizează în detaliu strategia actuală în vederea îmbunătățirii acesteia;

–   analiza concurențială: cu instrumentele de analiză a concurenților, agenția SEO poate descoperi concurenți online și offline pentru a ajuta la creșterea profitului prin evidențierea punctelor slabe ale concurenților;

–   strategie personalizată: o componentă de bază cu ajutorul căreia afacerea poate obține rentabilitatea maximă a investiției;

–   optimizare off-page, adică factorii de optimizare din afara site-ului care influențează clasarea în rezultatele căutării (de exemplu, profilul de backlink);

–   optimizarea paginii, unde este vorba despre concentrarea pe optimizarea caracteristicilor site-ului pentru motoarele de căutare precum Google;

–   rapoartele lunare: transparența este esențială atunci când vine vorba de servicii SEO. Cu un raport de performanță, afacerea poate primi o perspectivă imediată asupra rezultatelor strategiei SEO.

–   optimizare progresivă: SEO este o strategie continuă, motiv pentru care definiția serviciilor SEO subliniază, în general, parteneriatul pe care afacerea îl formează cu agenția SEO. Este importantă colaborarea continuă cu agenția pentru ca site-ul să fie optimizat în mod continuu.

Lasă un răspuns

Comentariul trebuie sa contina minim 30 de cuvinte pentru a fi publicat!

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *